1-من همه رو بخشیدم.همه ی آدمهایی که سعی کردن به شکلی منو متوقف کنن،سنگ بندازن،جلوی راهمو بگیرن،دستمو بشکنن پامو قطع کنن...آدمهایی که با نامردی جای منو گرفتن،حقِ منو گرفتن.برای همشون آرزوی خوشبختی کردم.و تصمیم گرفتم دیگه به هیچکدومشون فکر نکنم.هیچوقت،تحت هیچ شرایطی.
2-خودم رو بخشیدم.بابتِ حسادت ها و آه هایی که از روی حسرت کشیدم برای موفقیت بقیه.تصمیم گرفتم برای موفقیتِ هر آدمی تو هر زمینه ای خوشحال بشم.
3-تصمیم گرفتم تحتِ هیچ شرایطی به هیچ انرژیِ منفی ای اجازه ی ورود به روح و روانم ندم.دیرتر عصبانی بشم،بیشتر بخندم،راحتتر با مشکلات برخورد کنم و از هیچکس جز خودم توقعی نداشته باشم.
4-تصمیم گرفتم کمتر خرج کنم،بیشتر پس انداز کنم هم پولم رو هم خودم.
اینها تصمیماتی بود که میتونستم پابلیک به اشتراک بذارم.
اما
عمیقا
به خاطرِ اتفاقِ امروز
معجزه ی امروز
به خاطرِ جمله ای که اتفاقی شنیدم
خدارو شکر میکنم
و بی صبرانه منتظر شهریور نود و شش هستم
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و دوم مرداد ۱۳۹۶ساعت 0:46  توسط نیلوفر شکوهی نیا |
پستِ ششم...ما را در سایت پستِ ششم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 50