پست دوم
و ما #تَکرار کردیم.
دو هفته ی پر استرس گذشت.تلاش برای قانع کردن کسانی که نمیخواستند در #انتخابات شرکت کنند،تلاش برای تغییر رای کسانی که #رای_سفید بودند،تلاش برای پیروزی #اصلاحات.تلاش برای نمایش حمایت از #سید عزیزمان،#کروبی بزرگوار و #میر در #حصر.آقایانِ #اصولگرا،آقایان افراطی،آقای #رییسی،جناب #علم_الهدی ما را ببینید.این انتخابات و حجم عظیم #مشارکت را مدیون #فضای_مجازی آزاد هستیم.این نمایش عظیم آری به #دموکراسی در #جمهوری_اسلامی را مدیون #اینستاگرام بدون فیلتر هستید.ایران نماز جمعه ی #مشهد نیست.این انتخابات به شما ثابت کرد که ما توسعه ی روابط بین الملل میخواهیم،#آزادی میخواهیم،#هنر میخواهیم،#موسیقی و #شعر میخواهیم.ما هشت سال رنج کشیدیم از رییس جمهوری که اسباب خنده ی خودمان و بیگانه بود.هشت سال از طرح های اقتصادی ناکارآمد رنج کشیدیم.#تحریم برای ما لطف الهی نبود.ما سفره مان کوچکتر میشد و پدرانمان از پاسخ میماندند!ما ارزش پولمان هر روز از دست میرفت و از پاسخ به دخترکان سه ساله مان می ماندیم،عده ای از دیوار #سفارت بالا میرفتند به زائرین تعدی میشد ما از پاسخ می ماندیم.شکست #افراطی_گری را بپذیرید.
این پست بین همه ی پست های انتخاباتی گم میشود اما با هشتگ #مطالبات خواسته هایمان را ثبت کنیم.ما مطالباتمان را با شعارهایمان فریاد زدیم و جناب #روحانی پاسخ دادید که صدای شما را شنیدم.رفع حصر خواستیم،برای #اهواز #هوا خواستیم،#رفع_تحریم خواستیم،فضای باز اجتماعی خواستیم،احترام به هنر و #هنرمند خواستیم،سفره های گشاده تر خواستیم،ما صدای #آتناها و #نرگس ها شدیم.ما را،حمایتمان را،حضورمان را فراموش نکنید لطفا.
+ نوشته شده در شنبه سی ام اردیبهشت ۱۳۹۶ساعت 15:19  توسط نیلوفر شکوهی نیا |
پستِ ششم...ما را در سایت پستِ ششم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 56