پست چهاردهم

خرید بک لینک
یه حالی ام...هم خوب هم بد یا شاید بد هم نه،نگران.نمیدونم دقیقا چیه،دلشوره شاید.دلشوره ی روزهای پیش رو،دلشوره ی پشتِ سر گذاشتن روزهایی که هستم هر چی که هست این شبا مدام اشک می ریزم.اشکِ ناراحتی نه،اشکِ بلوغ،اشکِ گذار از دوره ی رشد.امیدوارم زودتر تمام بشه این ساعتها.ساعتهایی که یه آهنگ قلبم رو میگیره توی دستش و میبره به ناکجا،یا یه بوی خاص...

اگر بهم بگن یکی از سالهای زندگیتو انتخاب کن که همیشه همونقدری باشی من سوم دبیرستان و پیش دانشگاهی رو انتخاب میکنم.

پستِ ششم...

ما را در سایت پستِ ششم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 70 تاريخ: سه شنبه 19 دی 1396 ساعت: 23:52

صفحه بندی